فیلم نامه - موزیک سرا

فیلم نامه - موزیک سرا - دانلود موزیک - دانلود ترانه - آهنگ های جدید

فیلم نامه - موزیک سرا

فیلم نامه - موزیک سرا - دانلود موزیک - دانلود ترانه - آهنگ های جدید

دانلود فول آلبوم فرزاد فرخ یکجا

اهنگهای فرزاد فرخ

دانلود فول آلبوم فرزاد فرخ یکجا

آهنگ دیوانگی – ای جان – پاییز – هوای تو – اهل عاشقی – دردانه – دیوار – لبخند

فول آلبوم فرزاد فرخ

  

Download Full Album From Farzad Farokh With Text And Two Quality

 

فرزاد فرخ – اهل عاشقی

قسمتی از متن موزیک :

هوای من برای تو اگر که ماندگار شوی…

که جان برای تو اگر که سازگار شوی…

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

دانلود آهنگ با کیفیت بالا


فرزاد فرخ – هوای تو

قسمتی از متن موزیک :

به هوای تو من توو خیال خودم بی تو پرسه زدم

منو برد به همان شبی که به چشای تو زل میزدم

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

دانلود آهنگ با کیفیت بالا


فرزاد فرخ – لبخند

قسمتی از متن موزیک :

لبخند تو را به دنیا ندهم با عطر هوایت به رویا بروم

وقتی که تو باشی دل آرام شود جانم تو بخند که آرام شوم

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

دانلود آهنگ با کیفیت بالا


فرزاد فرخ – گل سرخ

قسمتی از متن موزیک :

چشمان مستت منو دیوانه کرد این دل عاشق شد منو ویرانه کرد

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

دانلود آهنگ با کیفیت بالا


فرزاد فرخ – دیوار

قسمتی از متن موزیک :

عاقیت تقدیر بین ما دو تا دیوار ساخت از من آزرده دل دیوانه ی بیمار ساخت

عاقبت عشقت مرا رسوای این دنیا کرد دور شدم از چشم تو من ماندم و یک کوه درد

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

دانلود اهنگ با کیفیت بالا


فرزاد فرخ – عشقم

قسمتی از متن موزیک :

عشقم اگه باشی کنارم دیگه هیچ غصه ای ندارم

حالم با تو انقده خوبه قلبم داره واسط میکوبه

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

دانلود آهنگ با کیفیت بالا


فرزاد فرخ – تو سر تری

قسمتی از متن موزیک:

تحمل کن منو واسه یه لحظه که داشتن چشمات واسه دنیا می ارزه

تحمل کن اگه سخته عزیزم میخوام دستاتو تو دستام بگیرم

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

دانلود آهنگ با کیفیت بالا

 

تمام آهنگ های اجرا شده فرزاد فرخ

منبع : فول آلبوم فرزاد فرخ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.