فیلم نامه - موزیک سرا

فیلم نامه - موزیک سرا - دانلود موزیک - دانلود ترانه - آهنگ های جدید

فیلم نامه - موزیک سرا

فیلم نامه - موزیک سرا - دانلود موزیک - دانلود ترانه - آهنگ های جدید

دانلود آهنگ آهنگ محسن یگانه دوست دارم

آهنگ محسن یگانه دوست دارم

دانلود آهنگ محسن یگانه دوست دارم با کیفیت بالا 320 و 128

Download Music Mohsen Yeganeh Doost Daram

سبک آهنگ پاپ / موضوع آهنگ دوست دارم عاشقانه و شاد

این آهنگ به درخواست بازدیدکنندگان در سایت قرار گرفت.

دانلود آهنگ محسن یگانه دوست دارم

 

 


متن دانلود آهنگ محسن یگانه دوست دارم

من توی زندگیتم ولی نقشی ندارم اصلا
تو نشنیده گرفتی هر چی که شنیدی از من
بود و نبودم انگار خیلی فرقی برات نداره
این همه بی خیالی داره حرصمو در میاره
حرصمو در میاره
تکلیف عشقمون رو بهم بگو که بدونم
باشم ؟ نباشم ؟ بمونم یا نمونم ؟
می ترسم که بفهمم هیچ عشقی بهم نداری
یا اینکه کنج قلبت هیچ جایی واسم نذاری
آخه دوست دارم من بیچاره
مگه دلم تو دنیا جز تو کسیو داره ؟
دوست دارم من بیچاره.
مگه دلم تو دنیا جز تو کسیو داره ؟

کجای زندگیتم یه رهگذر تو خوابت
یه موجود اضافی توی اکثر خاطراتت
می بینی دارم می میرم و هیچ کاری باهام نداری
تو با غرور بیجات داری حرصمو در میاری
حرصمو در میاری

من توی زندگیتم ولی
دوست دارم من بیچاره
مگه دلم تو دنیا جز تو کسیو داره ؟
دوست دارم من بیچاره
مگه دلم تو دنیا جز تو کسیو داره ؟

کجای زندگیتم یه رهگذر تو خوابت
یه موجود اضافی توی اکثر خاطراتت
من توی زندگیتم ولی نقشی ندارم اصلا
تو نشنیده گرفتی هر چی که شنیدی از من
بود و نبودم انگار خیلی فرقی برات نداره
این همه بی خیالی داره حرصمو در میاره
حرصمو در میاره

تکلیف عشقمون رو بهم بگو که بدونم
باشم ؟ نباشم ؟ بمونم یا نمونم ؟
می ترسم که بفهمم هیچ عشقی بهم نداری
یا اینکه کنج قلبت هیچ جایی واسه م نذاری
آخه دوست دارم من بیچاره
مگه دلم تو دنیا جز تو کسیو داره ؟
دوست دارم من بیچاره
مگه دلم تو دنیا جز تو کسیو داره ؟
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.