فیلم نامه - موزیک سرا

فیلم نامه - موزیک سرا - دانلود موزیک - دانلود ترانه - آهنگ های جدید

فیلم نامه - موزیک سرا

فیلم نامه - موزیک سرا - دانلود موزیک - دانلود ترانه - آهنگ های جدید

گروه تیدا با قطعات موسیقی ایرانی روی صحنه رفت

گروه «تیدا» با قطعات موسیقی ایرانی روی صحنه رفت
موسیقی کنسرت گروه موسیقی ایرانی «تیدا» در تالار رودکی تهران برگزار شد. اعضای این گروه روز 18 شهریور با رپرتواری شامل 12 قطعه با کلام و بی‌کلام روی صحنه رفتند و در این برنامه میزبان جمعی از هنرمندان و مهمانان سرشناس هم بودند. گروه تیدا به سرپرستی و نوازندگی تار «ترگل خلیقی» در این برنامه قطعاتی از سیاوش ولی‌پور، حمید یوسفی و یزدان یکرنگیان را به خوانندگی «نوید نوروزی» و همخوانی «فایضه کامیاب» اجرا کرد. همچنین عسل ملک‌زاده، سروش کمالیان، سمانه گلکار، امیرناصر رنجبر، سیاوش ولی‌پور، بیتا قاسمی و مهسا شهبازیان نوازندگان گروه تیدا در این کنسرت بودند.
 

اعضای این گروه در اجرای هجده شهریور خود میزبان اردشیر کامکار، علیرضا میرعلی‌نقی، مهیار علیزاده، مرجانه گلچین، رضا موسوی، فربد یداللهی، نیما جوان و قباد ملکی مهمانان حاضر در این کنسرت بودند.


سریال Nancy Drew در دست ساخت است

شبکه CW در حال ساخت یک سریال تلویزیونی بر‌اساس سری رمان پر رمز و راز Nancy Drew است. با زومجی همراه باشید.

آن‌طور که به نظر می‌رسد در آینده‌ای نه‌چندان دور ممکن است شاهد انتشار یک سریال تلویزیونی بر‌اساس مجموعه رمان‌های کلاسیک نانسی درو باشیم.

طبق خبری که وب سایت ددلاین منتشر کرده است شبکه سی دبلیو در حال توسعه پروژه‌ای بی‌نام با محوریت این شخصیت، به کمک جاش شوارتز و استفانی سویج، به عنوان کارگردان‌های این مجموعه تلویزیونی است. با توجه به اطلاعات به دست آمده، سی دبلیو قصد دارد نسخه‌ای از نانسی را به نمایش بگذارد که نسبت به تلاش‌های قبلی به ویژگی‌ها و خصوصیات اصلی این شخصیت در منابع اصلی اقتباس این کارکتر پایبند‌تر است.

 
ادامه مطلب ...

فیلم بدون تاریخ بدون امضا به عنوان نماینده ایران در اسکار 2019 انتخاب شد

فیلم سینمایی «بدون تاریخ بدون امضا» ساخته وحید جلیلوند به عنوان نماینده سینمای ایران در اسکار ۲۰۱۹ انتخاب شد.

مدتی پیش بود که اعلام شد سه فیلم «بدون تاریخ بدون امضا»، «تنگه ابوقریب» و «شماره ۱۷ سهیلا» به عنوان سه نامزد نهایی برای نمایندگی سینمای ایران در اسکار ۲۰۱۹ انتخاب شده‌اند و قرار شد یک فیلم از این سه فیلم به عنوان گزینه نهایی برای معرفی به آکادمی معرفی شود. حال به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، بنیاد فارابی طی بیانیه‌ای به صورت رسمی اعلام کرد که فیلم بدون تاریخ بدون امضا به عنوان نماینده سینمای ایران به اسکار ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد. این فیلم سینمایی با کارگردانی وحید جلیلوند ساخته شده است. نویسندگی اثر هم به صورت مشترک بر عهده وحید جلیلوند و علی زرنگار بوده است. در این فیلم سینمایی بازیگرانی مانند نوید محمدزاده امیر آقایی، هدیه تهرانی، زکیه بهبهانی، سعید داخ و علیرضا استادی حضور دارند. داستان فیلم درباره یک دکتر پزشکی قانونی است که در محل کارش یک جسد پیدا می‌کند. این فیلم تاکنون در جشنواره‌های بین المللی مانند ونیز و استکهلم حضور داشته است. واضح است که این فیلم برای شرکت در بخش بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان به آکادمی اسکار معرفی خواهد شد. شما در زیر می‌توانید متن بیانیه بنیاد فارابی برای معرفی فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» به اسکار 2019 را بخوانید.