فیلم نامه - موزیک سرا

فیلم نامه - موزیک سرا - دانلود موزیک - دانلود ترانه - آهنگ های جدید

فیلم نامه - موزیک سرا

فیلم نامه - موزیک سرا - دانلود موزیک - دانلود ترانه - آهنگ های جدید

دانلود آهنگ یاسین ترکی خیلی جالبه

یاسین ترکی خیلی جالبه

آهنگ یاسین ترکی خیلی جالبه

دانلود آهنگ جدید یاسین ترکی خیلی جالبه با کیفیت اورجینال

Download Music Yasin Torki Kheyli Jalebe


متن آهنگ خیلی جالبه یاسین ترکی

تا هر حرفی میزدم میگرفت هی دست پیش همش با حرفای بی معنیش میزد پیش
راه میومدم سر علاقم من که با هرچیش رفت ت ولی این شبا میپره تلخیش
جالبه که آخر همه ی اینا شدم آدم بده علاقه ی زیادی نشون دادن خودم دلشو زده
دیگه داره باورم میشه که بدون من راحت تره از عکساش این روزا معلومه خیلی داره بهش خوش میگذره

دانلود آهنگ جدید یاسین ترکی خیلی جالبه با لینک مستقیم

هی میباختم بازی رو که اون ببره و نفهمید نفهمیدم چی تو خودش دید که تو من نمیدید
هی با سلیقش راه اومدم همیشه هی کوتاه اومدم تا فهمید خیلی دوسش داشتم هوا ورش داشت رفت
جالبه که آخر همه ی اینا شدم آدم بده علاقه ی زیادی نشون دادن خودم دلشو زده
دیگه داره باورم میشه که بدون من راحت تره از عکساش این روزا معلومه خیلی داره بهش خوش میگذره

 
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ آهنگ محسن یگانه دوست دارم

آهنگ محسن یگانه دوست دارم

دانلود آهنگ محسن یگانه دوست دارم با کیفیت بالا 320 و 128

Download Music Mohsen Yeganeh Doost Daram

سبک آهنگ پاپ / موضوع آهنگ دوست دارم عاشقانه و شاد

این آهنگ به درخواست بازدیدکنندگان در سایت قرار گرفت.

دانلود آهنگ محسن یگانه دوست دارم

 

ادامه مطلب ...